• Huren?
    Huren?

Huren hoe werkt dat ?

In onze verhuurwinkel kunt u ons hele assortiment  artikelen vinden.

Wij zijn geen webwinkel maar een verhuurwinkel !

De voorraad kan soms niet altijd correct worden weer gegeven dit is omdat meerdere reserveringen op de zelfde datums elkaar hebben gepasseert. En dan word er geen correcte voorraad aan gegeven. Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u dan ook om altijd om even te mailen of te bellen en dat wij u nog in de bezorgroute kunnen inplannen op het tijdstip dat u graag wilt. En natuuurlijk kunt u ons een mail sturen dat wij u even terug bellen dat is geen enkel probleem.

Mocht u toch artikelen willen last minut nodig hebben ook dan is het verstandig even te bellen, of het nog mogelijk is dat wij u nog in de bezorgroute kunnen inplannen bij onze afdeling planning.

Bij al onze artikelen staan ook foto’s en prijzen hoe de artikelen er zien > dit zijn recente foto's.

Al onze artikelen zijn van hoogwaardige horeca kwaliteit stevig en netjes onderhouden.

U kunt u reservering in onze verhuurwinkel plaatsen en bij de optie opmerkingen vermelden wanneer u gelegenheid is. Onze afdeling verhuur neemt altijd contact met u op. 

U kunt in onze verhuurwinkel de optie kiezen > Ideal betalen > Per bank betalen > Of betalen aan de bezorger dit kan cash maar u kunt bij ons ook Pinnen | Bij niet voldoende voorraad of dat wij u niet meer in de bezorgroute kunnen in plannen, komt het soms voor dat wij uw reservering dan helaas moeten annuleren.

Dus het is altijd verstandig even te bellen of te mailen voor u een reservering doet. Bij annulering van uw reservering storten wij u bank of ideal betaling weer aan u terug. U heeft het recht om een reservering 48 uur van te voren te annuleren, er zijn hier geen kosten aan verbonden.

U kunt u reservering ook per email aan ons door geven of telefonisch.

  • Al onze prijzen die u vind in onze verhuurwinkel zijn inclusief btw.
  • 1 dag huren = vandaag gehuurd > de volgende dag weer retour.
  • Voor meerdaagse krijgt u korting daarvoor kunt u contact opnemen met onze afdeling verhuur.

U kunt ook kosteloos een offerte aanvragen of kosteloos een afspraak maken met onze afdeling verhuur voor een gesprek voor uw feest of gelegenheid.

Wij vragen u altijd om de offerte per email te bevestigen met uw akkoord, en de gegevens en de artikelen van de offerte die u zou willen huren te controleren.

Bij een persoonlijk bezoek krijgt u van ons een offerte per post of per email, het is wat u fijn vind. En ook deze offerte vragen wij u te controleren op juistheden.

Een en Offerte = Geen reservering = U bent niets verplicht = een offerte kan ten alle tijde gecoriceerd worden > Krijgen wij geen reactie of goedkeuring op de offerte dan word deze kosteloos geannuleerd.

Johans Party Verhuur Eindhoven heeft ten alle tijde het recht om een offerte of een reservering te annulleren.

Als u akkoord heeft gegeven dan zullen wij de offerte omzetten in een reservering, indien er dan nog voldoende voorraad is.

 

Hoe kunt u contact opnemen met onze afdeling verhuur ?

Ons telefoon nummer: 06 573 25 772

Email: info@johanspartyverhuur.nl 

Wilt u graag gebeld worden mail of sms of WhatsApp u telefoonnummer > En wij bellen U !

Reserverings bevestiging

Als u verhuurartikelen bij ons reserveert kan dit telefonisch of per email.

Of u kunt u reservering plaatsen in onze verhuurwinkel www.johanspartyverhuur.nl > u krijgt dan een email bevestiging van u reservering.

U krijgt altijd een bevestiging van u resvering in uw email vak.

(Mocht u niets ontvangen dan vragen wij u contact op te nemen met onze afdeling verhuur, dan is er iets mis gegaan.)  > info@johanspartyverhuur.nl  > 06 573 25 772 

Wij vragen u graag om uw: Naam en Woonplaats en eventueel gelegenheids adres te controleren bij een resevering.

Graag vragen wij of u deze mail wilt controleren op eventuele fouten en deze gecorrigeert naar ons retour te zenden. Email > info@johanspartyverhuur.nl

U krijgt van ons een reserveringsbevestignig per email en van onze bezorg en ophaaldienst ''de planning'' een bezorgdatum en ophaaldatum + tijds voorstel, en wij vragen u deze te beantwoorden met u akkoord. 
Zodat wij weten dat u deze mail in goede orde heeft mogen ontvangen.
Mocht de tijd niet schikken kunnen we indien mogelijk nog een ander bezorg voorstel doen, indien dit niet mocht lukken zijn we genoodzaakt de reservering te annuleren.

Als wij geen akkoord hebben ontvangen gaan wij er van uit dat u niets wilt huren of deze reservering niet heeft ontvangen, wilt u dan contact opnemen met onze afdeling verhuur  > als u niets heeft mogen ontvangen dan is er iets mis gegaan.

Wij adviseren altijd op tijd te reserveren want op = op !

  • Johans partyverhuur te Eindhoven heeft ten alle tijde het recht om een offerte of reservering te annuleren.
     

Gratis bezorgen en ophalen op uw feest of op uw gelegenheidslocatie !

Als u bij ons huurt vanaf een verhuurbedrag vanaf € 25,00 per dag.

Dan worden de gehuurde artikelen gratis bij u bezorgd in de onderstaande woonplaatsen:

In de postcode gebieden 5600 tot 5699 worden de geresverveerde artikelen gratis bij u bezorgd en weer opgehaald vanaf een verhuurbedrag vanaf € 25,00 of meer.

Woont u in een andere woonplaats dan vragen wij een bezorg en ophaal vergoeding.

(Wij bezorgen niet in de binnenstad om dat dit meestal overdag niet toegangelijk is voor verkeer, Indien mogelijk zullen we dit dan op aangepaste tijden doen in overleg met u, dit geld tevens voor het ophalen van de gehuurde artikelen. ( meestal indien mogelijk word dit geplant in de avond uren.)

Ons streven is dat wij de gehuurde artikelen komen bezorgen en weer bij u op komen halen in tijdblokken van 2 uren.
Het kan wel eens voorkomen dat onze bezorg en ophaalplanning helemaal volgeboekt is, of een andere reden is, dat we niet op de dag van de gelegenheid kunnen bezorgen, of gewoon onmacht.
En omdat ons toch streven is, dat iedereen op tijd zijn gehuurde artikelen krijgt.
Dan bieden we u dan graag de onderstaande optie aan.
Dan bezorgen wij op aangepaste tijden zodat iedereen zijn of haar gereserveerde artikelen op tijd binnen heeft voor de gelegenheid begint.
Het is dan mogelijk dat wij 1 of 2 dagen eerder bezorgen in de avond uren tussen 19:00 uur en 21:00 uur.
En is het ook mogelijk dat we de artikelen dan ook 1 of 2 dagen later komen ophalen.
Dit doen wij in goed overleg met u, en er worden dan geen extra kosten berekent voor meerdaagse huur.
Mocht ons voorstel u niet uitkomen,  dan zijn we helaas toch genoodzaakt de artikelen te annuleren.

Wij werken niet mee aan ''suprise party's'' dit i.v.m. dat wij altijd in tijd blokken werken, vanwege de drukte in het verkeer kunnen wij helaas niet op een vast tijdstip gehuurde artikelen bezorgen en ook weer komen ophalen. 

Onze bezorg tarieven kunt u vinden als u op de gele auto klikt.

 

Welke gegevens hebben wij van u nodig als u iets bij ons huurt.

Wat gebeurd er met u gegevens > daar word strikt geheim mee omgegaan en niet aan derden verstreken.

Als u iets bij ons huurt hebben wij de onderstaande gegevens van u nodig:

  1. Datum van het feest of u gelegenheid.
  2. Hoe laat uw feest of gelegenheid begint > dan kan onze afdeling verhuur rekening houden met de bezorg tijd. (wij streven er na dat onze bezorg en ophaaltijden in blokjes van 2 uren zijn ! ( Soms vanwege onmacht of als onze planning vol zit, kunnen wij niet op de datum bezorgen van uw gelegenheid, dan zullen wij dit in overleg met u doen op een andere datum. ( indien u hier niet mee akkoord gaat, zijn we genoodzaakt de reservering te annuleren.)
  3. Uw Achternaam + voorletter(s) 
  4. Uw adres waar u woont en inschreven staat bij uw gemeente graag uw Postcode > Woonplaats.
  5. Uw feest of gelegenheidsadres als u dit op een ander adres houd graag uw Postcode > Woonplaats + het adres waar u woont en uw telefoonnummer( U bent verplicht te melden als u uw reservering op een andere locatie houd, ook uw eigen naam en adres en postcode en woonadres door te geven ) Indien dit  niet het geval is zullen wij de reservering annuleren.
  6. Uw email adres als u dit heeft dan kunnen wij reserveringen ’s bevestiging sturen.
  7. Heeft u liever een bevestiging per post dan mag u dit natuurlijk ook aangeven.
  8. Als u een ander contact persoon uw gehuurde artikelen in ontvangst laat nemen, is het fijn dat u zijn of haar naam en adres en woonplaats en telefoonnummer even door geeft dan kan onze bezorgdienst naar deze persoon vragen. Gaarne dit te doen 24 uur voor de bezorgdatum.
  9. De ''Naam'' die heeft gereserveerd is de Huurder maar ook de Contact persoon, waar Johans Partyverhuur de bezorg en ophaal afspraken mee maakt, en mee communiceert per mail of telefonisch. (Tenzij dit van te voren is afgesproken of is aangegeven.) ( Is dit niet het geval zullen we genoodzaakt zijn de reservering te moeten annuleren.) Dit is om verwarring te voorkomen en dat er geen verschillende bezorg en ophaal afspraken worden gemaakt.
  10. Het komt regelmatig voor dat wij in een zaal of ruimte of op een ander adres artikelen moeten bezorgen, dan is het makkelijk dat wij weten wie de contact persoon is die gehuurde artikelen in ontvangst neemt. ( U bent verplicht te melden als u uw reservering op een andere locatie houd, ook uw eigen naam en adres en postcode en woonadres door te geven ) Indien dit  niet het geval is zullen wij de reservering annuleren.
  11. Johans partyverhuur heeft het recht om te weten en wil graag weten wie de gehuurde artikelen in ontvangst neemt of retour mee geeft.
    Wij hebben ook de persoongegevens zoals naam adres tel.nr. nodig als iemand anders dan huurder de verhuur artikelen in ontvangst gaat nemen, of weer retour geeft, als de huurder niet aanwezig kan zijn.

    Om misverstanden te voorkomen is het belangrijk dat de huurder weet dat hij of zij de hoofdelijk aansprakelijk is voor de gehuurde artikelen.
    Artikelen die door derderen in ontvangst worden genomen zonder door gegeven naam of adres, worden geweigerd door Johans Partyverhuur en worden niet afgeleverd.  ( Dit omdat wij dan niet weten aan wie wij de artikelen hebben geleverd.) De huurder dient altijd zelf aanwezig te zijn, tenzij er een naam en adres van de ontvanger is door gegeven aan Johans Partyverhuur te Eindhoven.

 Bezorgdatum + Bezorgtijd 

Onze bezorgdienst streeft te werken in tijdblokken van 2 uren > u hoeft dus nooit langer te wachten dan 2 uren op u gehuurde artikelen.

Woont u buiten Eindhoven dan zullen de bezorgtijden en ophaal tijden iets afwijken.

Het kan wel eens voorkomen dat onze bezorg en ophaalplanning helemaal volgeboekt is, of een andere reden is, dat we niet op de dag van de gelegenheid kunnen bezorgen, of gewoon onmacht.
En omdat ons toch streven is, dat iedereen op tijd zijn gehuurde artikelen krijgt.
Dan bieden we u dan graag de onderstaande optie aan.
Dan bezorgen wij op aangepaste tijden zodat iedereen zijn of haar gereserveerde artikelen op tijd binnen heeft voor de gelegenheid begint.
Het is dan mogelijk dat wij 1 of 2 dagen eerder bezorgen in de avond uren tussen 19:00 uur en 21:00 uur.
En is het ook mogelijk dat we de artikelen dan ook 1 of 2 dagen later komen ophalen.
Dit doen wij in goed overleg met u, en er worden dan geen extra kosten berekent voor meerdaagse huur.
Mocht ons voorstel u niet uitkomen,  dan zijn we helaas toch genoodzaakt de artikelen te annuleren.

 Hoe moet ik betalen ?

De borg + het verhuurbedrag dient vooraf te worden voldaan dit kan op de onderstaande manieren:

  1. Betaling met Ideal in onze verhuurwinkel
  2. Betalen per bank
  3. Betaling aan de bezorgdienst dit kan > cash > of met pinbetaling.
  4. Bedrijven kunnen aangeven dat ze willen betalen per factuur > deze dient binnen 2 weken te zijn voldaan.
  5. Particulieren met hoge bedragen kunnen gespreid betalen u betaald dan 50% vooraf en het andere deel op een andere datum > Ook dit mag u bespreken met onze afdeling verhuur.

Artikelen die u bij ons huurt worden samen met de huurder gecontroleerd.

Om misverstanden te voorkomen telt u altijd samen met de bezorger de artikelen die u bij ons huurt.

Controleert u altijd samen met de bezorger of het aantal artikelen die u bij ons huurt klopt.

En dat het schoon en netjes en onbeschadigd bij u worden afgeleverd.

 Onze artikelen zijn natuurlijk een aantal malen gebruikt > Maar er word gelet op dat gehuurde artikelen niet kapot / vermist zijn of zeer vervuilt worden terug in geleverd.

Wij raden u aan gehuurde artikelen niet onbeheerd buiten te laten staan als dit word weggehaald of is vermist bent u daar verantwoordelijk voor.

Ook bij het ophalen van de gehuurde artikelen controleert u samen met de bezorger de gehuurde artikelen. zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

En ook bij het ophalen, willen wij dit graag de gehuurde artikelen schoon en netjes retour, tenzij anders is afgesproken of is vermeld in onze verhuurwinkel www.johanspartyverhuur.nl

Wij gaan er van uit dat u netjes met de gehuurde artikelen omgaat > mocht er toch iets kapot of vermist raken of vervuilt retour worden ingeleverd dan zijn wij genoodzaakt dit in rekening te brengen.

U kunt voor een klein bedrag extra aangeven bij uw reservering: "Dat wij de artikelen zoals meubilair etc. voor u schoon maken" Dit dient u bij uw reservering aan te geven. > Dit kan achter af niet meer gemeld worden dan word er een uurtarief in rekening gebracht.

Gehuurde tenten > die u zelf opzet dienen weer schoon en droog te worden ingepakt.

Linnengoed zoals tafel rokken en ander tafel linnen wassen wij zelf uit > Dit mag u vuil retour meegegeven.

Als u linnen goed huurt tafelrokken etc. past u dan op voor brand en schroei en kaarsvet plekken dit kan niet meer worden repareert.  En zijn wij genoodzaakt dit in rekening te brengen.

Afwassen van glasservies of serviesgoed dat doen wij voor u.

U mag het glasservies vuil inleveren > Glazen graag leeggooien en recht op in de glazenbakken zetten.

Het servies zoals borden bestek etc. > dit mag u veegschoon zonder etensresten in de serviesbakken terug zetten.

Onze 24 uur service dienst  !

Ons verhuur assortiment word goed onderhouden > Maar soms kan er toch iets defect gaan of niet goed werken.

Geen paniek !

Daarvoor hebben wij een 24 uur service dienst > TEL: 06 573 25 772

Onze handige mannen helpen u graag in de omgeving van Eindhoven kunnen ze binnen een half uurtje bij u zijn.

U heeft borg betaald hoe werkt dat ?

Als u de borg cash heeft betaald > word deze cash weer aan u terug betaald bij het ophalen van de artikelen.  Als deze in goede staat weer worden ingeleverd.

Als u de borg per bank of met pinbetaling heeft voldaan dan word deze weer op uw bankrekening gestort > dit is in-verband met onze administratie dat dit niet anders kan.

Borg terug betalingen per bank kan 2 tot 8 weken duren. Daarom adviseren wij u ook deze cash te betalen zodat deze cash weer aan u terug betaald kan worden als u de artikelen weer netjes heeft ingeleverd.

Wij gaan er van uit dat u netjes met de gehuurde artikelen omgaat.

Mocht er toch iets kapot gaan of vermist raken > Overlegt u dit dan met onze afdeling verhuur of met onze bezorgdienst, dan komen we er vast en zeker samen uit.

 Als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag van u.

Service

# Service gericht.

# Klantvriendelijk.

# Deskundig.

# Breed assortiment.

# Gekwalificeerd.

Genoeg redenen om elkaar de hand te schudden.

Gastenboek

  • 14-05-2019 - We hadden een feestje waar we statafels en krukjes voor...  lees meer
  • 25-04-2019 - Goede ervaringen met Johans Partyverhuur. Alles snel ingezet en geleverd...  lees meer
  • 24-04-2019 - Absoluut boven verwachting, uitstekende service! Vriendelijk in omgang en flexibel....  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Wist u dat?

Wij bieden gratis bezorg en ophaal service op uw gelegenheids locatie v.a. €25,- in de postcode gebieden van 5600 t.e.m. 5699.

Voor de gemeentes Helmond | Mierlo | St Oedenrode | Stiphout | Olland | Veldhoven | Waalre | Wintelre​| bezorgen wij gratis v.a. een verhuurbedrag v.a. € 30,- 

Voor de gemeentes Aarle Rixtel | Mariahout | Oirschot | Schijndel | Valkenswaard​
bezorgen wij gratis v.a. een verhuurbedrag van €50,-

  • Het linnengoed, glasservies, Serviesgoed en bestek mag vuil retour gegeven worden!
  •  Wij bieden leuke kortingen vanaf bepaalde verhuurbedragen!
  • Wij een 24 uurs service voor electrische aparatuur.

Ophalen is mogelijk dit gebeurt in goed overleg met de afdeling verhuur.
retour brengen:
Er wordt een tijdsafspraak gemaakt met u. Komt u zonder te laten weten later retour brengen rekenen we een dagdeel extra.

Wat bieden wij nog meer,..​ 

  • PERSOONLIJK ADVIES
    Laat U adviseren door onze specialisten.
  •  GIGANTISCH ASSORTIMENT
    meer dan 100 artikelen! 
  • HOGE KWALITEIT
    De beste service en de voordeligste prijzen!
  • ZAKELIJKE VERHUUR
    B2B specialist, advies op maat.
     B2B Korting 15%

Wij gaan er van uit dat u ten allertijde onze algemene verhuur voorwaarden kan.

© 2012 - 2019 Johans Party Verhuurde verhuur - winkel voor ieder feest, Evenement of gelegenheid | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.